Ezen az oldalon részletes tájékoztatást adunk szolgáltatásunkról, fontos tudnivalókról a rendeléssel kapcsolatosan. Illetve a kötelező információk is itt találhatóak. A "Miniszendvics®" egy fantázianév, nem tükrözi minden esetben a szendvicsek méretét. A nevet a falatka szendvics ihlette, amikkel tökéletessé varázsolhatsz bármilyen eseményt, és egy élményt is nyújthatsz vendégeidnek.
Ha nem találnád kérdésedre a választ, ügyfélszolgálati csapatunk örömmel segít minden nap 06:00-18:00 óra között telefonon: +36 70 300 7244, e-mailben a nap 24 órájában: info@miniszendvics.hu
Szállítással kapcsolatos információ
INGYENES SZÁLLÍTÁS, ÉS EGYÉB SZÁLLÍTÁSI DÍJAK BUDAPESTEN ÉS PEST VÁRMEGYÉBEN
1. Mikor INGYENES a szállítás Budapesten?
Budapest területén INGYENESEN szállítunk, ha a rendelés értéke netto 50.000 Ft feletti. *Az ital ára nem számít bele a rendelési értékbe. Ünnepnapokon, munkaszüneti napokon nem kérhető az ingyenes szállítás. Illetve a késői rendelés leadásnál, megelőző nap 12 óra után.
(Fenntartjuk a jogot, hogy a pontos szállítási cím ismeretében, a fentiektől eltérően egyedi árat számoljunk a szállítási díjra. Erről előzetesen a visszaigazolásnál tájékoztatást adunk.)
2. Mekkora a minimum rendelési érték?
Minimum 20.000 Ft értében szükséges rendelni a kiszállításhoz. Ez alatti rendeléseket nem tudjuk sajnos teljesíteni, mivel üzemi konyha vagyunk, és rendezvényekre szakosodtunk.
3. Ha a rendelés értéke netto 20.000 Ft és 49.999 Ft között van, mennyibe kerül a szállítás Budapesten normál szállítási idősávban (H-P 6-18, Szombat 6-14, Vasárnap és ünnepnap 6-11 óra között)?
Ebben az esetben a szállítási díj 3.590 Ft (céges számlázás esetén +27% áfa) adódik hozzá a visszaigazolásban.
4. Mivel szállítunk házhoz?
Élelmiszert szállítunk, fontos, hogy ne szakítsuk meg a hűtőláncot, az elkészített hidegkonyhai termékek hűtésétől, az asztalra kerülésig. Így hűtőautóval szállítunk, amit a HACCP előírás szerint teszünk.
5. Hova szállítunk?
Rendszeres kiszállítási területeink Budapest és Pest vármegye területeire korlátozódnak. Egyedi kiszállítási igények esetén, például vidéki nagyvárosokba történő szállításért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy részletesen egyeztessünk és segítsünk a megfelelő megoldás megtalálásában.
6. Mikorra kérhető a szállítás?
Az év minden napján szállítunk reggel 6 órától, hétfőtől péntekig 18 óráig, szombaton 14 óráig, vasárnap 12 óráig. Ünnepnapokon, munkaszüneti napokon reggel 6 óra és 12 óra közöttre kérhető a szállítás. Egy órás idősávot mindenképpen szükséges megadni a szállítási idő megjelölésénél. Ettél az idősávtól eltérően felár ellenében tudjuk kiszállítani a rendelt termékeket.
7. Munkaszüneti napokon, és ünnepnapokon kérhető szállítás?
Igen, ezeken a napokon is szállítunk házhoz 6-12 óra között, az INGYENES szállítás nem vehető igénybe. Az egységes szállítási díj 3.990 Ft (céges számlázás esetén +27% áfa adódik hozzá a visszaigazolásban).
8. Személyes átvételre van lehetőség?
Nincs lehetőség, üzemi konyha területére nem engedélyezett a belépés, csak kiszállítással teljesítjük a rendeléseket.
9. Mennyibe kerül a szállítás Pest megyébe?
Pest megyei szállítási díj számításhoz az oldalon megadtuk a google maps útvonaltervezőjét. Kiindulási pont: Lánchíd 0. kilométerkő (1013 Bp.Clark Ádám tér 1.) Ettől a ponttól számítva, a szállítási cím beírása után a kapott km x 400 Ft. Ez egy előzetes kalkuláció és a maximális szállítási díjat jelöli, rendelési értéktől függően kedvezményt biztosítunk a szállítási díjból a visszaigazolásnál.
10. Mi a futár feladata?
Futáraink feladata a pontos címre való kiszállítás. A helyszínen, ha szükséges az emeletre is felviszik a termékeket, a dobozokból való szendvics kipakolásban sajnos nem tudnak segédkezni, mert várják őket a következő címen. Ha telefonos értesítést kérsz szállítás előtt, kérjük jelezd a rendelésnél, futár kollégáink akkor telefonál csak.
11. Engedélyhez kötött belépési helyszínekre hogyan történik a szállítás?
Rendezvények helyszínére való bejutáshoz kérjük az engedélyt előzetesen megadni. Pl: Hungexpo területe, Budai vár területe, Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, Margit sziget, Groupama Aréna, és egyéb engedélyköteles helyszínek belépését a megrendelőnek szükséges biztosítania, illetve a külön parkolási díj rendezése is.
12. Mit kell tudnom még a szállításról?
A külső kerületek utolsó utcáira megadott szállítási címnél, Pest megyei szállítási díjat számolunk. Fenntartjuk a jogot, ha a címet rosszul kaptuk meg, és a futár jelzi, hogy más kerületbe, vagy már nem budapesti címre kéred a kiszállítást, a díjat az üzletszabálynak megfelelően módosíthatjuk, természetesen egyeztetés után. A rendelési egységek nem szétbonthatóak több szállítási címre. (Például ha 200 db falatka szendvicset rendelsz, akkor azt csak egy címre tudjuk ingyenesen kiszállítani, három cím megadása esetén, még két szállítási díj fizetendő.)
13. Mikor érkezik meg a futár a rendelésemmel?
A rendelésnél megadott 1 órás idősávon belül. Minden szállító járművünk GPS-el ellátott, telefonos érdeklődésre szívesen tájékoztatunk a pontos érkezésről. Kiemelt ünnepek alkalmával pl. karácsony, ballagás, ünnepségeknél kérjük minimum 2 órás idősávot megadni a szállítási idő megjelölésénél. Fontos, hogy ne az utolsó érkezési idő legyen az. Igyekszünk nagyon pontosan szállítani, minden esetre felkészülni, de váratlan helyzetekre nem tudunk (pl. időjárás, baleset, stb), ezért garanciát nem tudunk vállalni a szállítás pontosságára. Azért vezettük be az egy órás idősáv kötelező megadását a szállításra, hogy pontosan kalkulálhatóak legyünk. Szükség esetén természetesen egyedi igényeket figyelembe vesszük, ha ezt előre jelzed.
14. SOS rendelés esetén felárat mikor számítunk fel?
5.000 Ft-os felárat számítunk fel, ha a rendelését a szállítást megelőző nap 12 óra után adod le másnapra, vagy aznapi rendelés esetén.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések-válaszok
1. Mikor kell a rendelést leadni?
A rendeléseket legkésőbb a rendezvény előtti napon 12 óráig van lehetőség leadni. Ez az időpont azért lett meghatározva, hogy feltudjunk készülni rendelésed teljesítésére. Ezután is leadhatod a rendelést munkaidőben, de már csak korlátozott számban tudjuk felvenni, amiről tájékoztatunk, ha szükséges, és 5.000 Ft felárat számítunk fel.
2. Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendeléseket itt, a www.miniszendvics.hu weboldalon keresztül lehet leadni. A kiválasztott termékeket a virtuális kosárhoz kell hozzáadni, beállítani a termékek kívánt darabszámát. Majd a kifizetés gombra kattintás után pár alapadat megadása szükséges (név, szállítási cím számlázási adatok, stb.), az utolsó oldalra érve a "megjegyzés" rovatba kell feltüntetni a szállítás kért napját, idejét. Itt lehet egyéb kéréseket is megadni. Telefonon nincs lehetőség rendelést leadni, kizárólag az online felületünkön írásban szükséges elküldeni.
3. Aznapi rendelésre is van lehetőség?
Igyekszünk villámgyors rendeléseket is teljesíteni, akár az adott napra, pár órán belül. Erre nem minden esetben van lehetőségünk, telefonon szükséges egyeztetni +36 70 300 7244 (reggel 6-18 óra között). A felára 5.000 Ft.
4. Villámgyors rendelések teljesítése felárral jár?
Igen, 5.000 Ft a felár és az ingyenes szállítás nem kérhető aznapi, vagy munkaidő után (18 óra) leadott másnapra kért rendelésekhez.
5. Elküldtem a rendelést, kapok visszaigazolást?
Minden rendelést írásban igazolunk vissza, amit megelőz egy automata e-mail. Ezt még ne tekintsd visszaigazolásnak, ez csupán egy tájékoztatás, hogy sikeresen elküldted a rendelést hozzánk. Az általunk felvett rendeléseket írásban igazoljuk vissza, és ezzel egy időben megküldjük a megrendelőlapot, egy word dokumentum formájában. Ez a dokumentum tartalmazza az összes adatot, amit megadtál, a rendelt termékeket, szállítás napja, ideje, a fizetendő végösszeget, és a kifizetés formáját.
6. Előfordulhat, hogy nem érkezett visszaigazolás az e-mail címemre?
Ha esetleg rossz e-mail címet adtál meg, akkor igen. Különben minden felvett rendelést visszaigazolunk, ha esetleg mégsem érkezett volna meg a visszaigazolás a megadott e-mail címre, feltétlenül szükséges telefonon egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal: +36 70 3007244 telefonszámon, és kiderítjük hol akadt el a rendelés felvétel. Csak az általunk írásban visszaigazolt rendeléseket teljesítjük. Ha csak elküldtél egy rendelést, de nem kaptál visszaigazolást bármi oknál fogva, akkor azt a rendelést nem rögzítettük rendszerünkben.
7. Törölhető a visszaigazolt rendelés?
Alapvetően a visszaigazolt rendelés törlésére jogszabály szerint nincs lehetőség, a teljes vételár kiszámlázásra kerül. Egyedi elbírálás lehetséges: ügyfélszolgálatunkkal szükséges egyeztetni, kizárólag telefonon. Rendelet: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint 14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek: 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát: c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
8. Módosítható a visszaigazolt rendelés?
A visszaigazolt rendeléseket lehet módosítani a következők szerint: mennyiségi változtatás növeléssel kapacitásunktól függően lehetséges, egyeztetés után, Rendelés csökkentésére 10%-ban van lehetőség.
9. Reklamációval hova fordulhatok?
10. Online rendelés, mint szerződés?
Igen, ez a szerződés a rendelés leadásával jön létre. Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak. Jelen weboldal a Kormányrendelet 4.§ 11. szerint "távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz"-nek minősül. Bővebb információ az ÁSZF menüpont alatt található.
Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések-válaszok
1. Hogyan tudom a rendelést kifizetni?
A rendeléseket lehetőség van készpénzben kiegyenlíteni a futárnál, átvételkor. Kérés esetén átutalással is lehet fizetni, ebben az esetben egy díjbekérőt küldünk a visszaigazolással együtt, és az alapján kérjük az utalást teljesíteni. Bankkártyás fizetési módra is lehetőség van, a visszaigazolás után, amennyiben ez a fizetési mód került feltüntetésre.
2. Magánszemélyként, vagy cégként vásároljak, 0%-os, vagy 27%-os áfa?
Az árak alacsonyan tartása és a termékek magas minőségének megőrzése érdekében bevezettünk egy új lehetőséget. Amennyiben magánszemélyként vásárolsz, 0%-os áfás számlát állítunk ki a számodra. Ezzel nem lesz áfa terhelése a vásárlásodra. Ha cégként vásárolsz, akkor 27%-os áfával számolunk, de ezt a számlát elszámolhatod és az áfát visszaigényelheted. Rendezvényi étkeztetést feltüntethetünk fel a számlán, így nincs plusz adóterhe a szolgáltatásnak. A visszaigazolásban ezt külön adjuk hozzá, és tüntetjük fel.
3. Miért jó, hogy lehet választani a termékeket terhelő áfa mértékéről?
Igyekszünk árainkat alacsonyan tartani, a termékeink magas minőségét megtartani, ezért vezettük be ezt a lehetőséget. Magánszemélyként nem vagy jogosult az áfa visszaigénylésére, így jobban jársz ha 0%-os áfás számlát állítunk ki, a jogszabályok betartásával. Ha cégként kéred a számlát, akkor 27%-os áfával kell számolni pluszban, viszont ezt a számlát elszámolhatod, az áfáját visszaigényelheted. Lehetőségünk van rendezvényi étkeztetést feltüntetni a számlára, így nincs plusz adóvonzata a szolgáltatásunknak.
4. Bankártyával van lehetőség fizetni?
Igen, az OTP Simple Pay alkalmazáson keresztül van lehetőség kifizetni a rendelést. A rendelés leadását követően, visszaigazolást küldünk pár órán belül, majd elküldjük a fizetési linket, amivel az OTP Simple Pay fizetési oldalt éred el. Mastercard, Maestrocard, Americanexpressz, Visa, Visa electron, bankkártyákkal lehet elindítani a kifizetést. Az így megadott adatokra a Miniszendvics.hu nem lát rá, az kizárólag az OTP rendszerén keresztül történik.
5. Mikor kapom meg a rendelésem számláját, és hogyan?
A számlát a szállításra megjelölt napon reggeli órákban, automatikusan küldjük ki a megadott e-mail címre. Ez nem elektronikus számla, viszont aláírás és pecsét nélkül érvényes, a törvény által meghatározott jogszabály szerint. Számla reklamációt kizárólag a tárgynapon tudunk elfogadni.
6. Utólagos átutalást lehet kérni?
Utólagos átutalást magánszemélyek részére nem tudunk biztosítani, cégek, állami szervek részére előre egyeztetés után van lehetőség.
7. Előleget kell fizetni?
A rendelési tétel nagyságától függően kérhetünk előleg befizetést, ezt írásban jelezzük, ha szükséges.
Termékek minősége, csomagolása és amit fontosnak tartunk
1. Miben szállítjuk a szendvicseket, hidegtálakat, egyéb termékeket?
A szendvicseket (party szendvics, falatka, mini hamburger, bouchee, tarmezzini), zárt papírdobozokban szállítjuk. Zárt szendvicsek: egyesével csomagolt celofántasakba, rekeszekben. A rekeszeket nem tudjuk a rendezvény helyszínén hagyni, csak előzetes egyeztetés után. Hidegtálak: zárt hidegtál tálcán, saláták: zárt salátás tálban, sütemények, pogácsák: papírtálcán, illetve papírzacskóban. Minden termékünk csomagolása ingyenes. Ha egyedi csomagolásra lenne szükség, például kis szendvics dobozokba elosztva kéred a rendelt szendvicseket, a dobozdíja: 400 Ft/db.
2. A hidegkonyhai termékek minősége
Az egyik legfontosabb szempont számunkra, hogy mindig minden frissen kerüljön hozzád, és egy magas minőséget képviseljen az általunk készített termék, legyen szó hidegtálról, szendvicsekről. Soha semmit nem készítünk előre, csakis kizárólag a szállítás előtt készülnek termékeink frissen, minden nap.
3. A Miniszendvics.hu oldalon található fotókról
A fotókat korábbi rendeléseinkről késztettük. Profi fotós segítségét nem kértük, hogy valósághű ábrázolást tudjunk mutatni a szendvicsekről, hidegtálakról, és egyéb hidegkonyhai termékeinkről. A képgalériában a szendvicsekről, hidegtálakról egyedi rendelésű ételek is találhatóak.
4. Információk az allergén anyagokról
Az allergén anyagok listája minden oldalon letölthető formában található meg. A termékeknél feltüntetésre kerül az adott allergén sorszáma. A NÉHIB tájékoztatása szerint: az átlagos és mindennapi vendéglátásban nem üzemelnek teljes allergén összetevő mentességet garantáló üzletek, nincsenek elkülönített allergén mentes ételeket készítő konyhák. Példa erre: ételeink az összetevőként jelzett allergének mellett nyomokban tartalmazhatnak további allergéneket. A Miniszendvics kiemelt figyelmet fordít az glutén és laktózmentes ételek külön csomagolására, megkülönböztetésére. Kérésre szívesen készítünk asztalra tehető táblát a szendvicsekhez, allergének feltüntetésével rendezvényekre.
5. Minősítés
Hazard Analysis Critical Control Point, HACCP élelmiszerbiztonsági engedéllyel rendelkezünk. Minden kollégánk szakmailag felkészült, és elsődleges szempont számukra a higiéniai előírások teljeskörű betartása, és az ételek magas színvonalú elkészítése, modern konyhatechnológia használata.
6. Árajánlat, kedvezmény
Árajánlatot nem készítünk, minden termékünknek az aktuális ára van feltüntetve. Kivétel ez alól, ha több száz szendvicsre, hidegtálra lenne szükséged, vagy egyedi összeállítású termékeket szeretnél. Kedvezményt több ezer db szendvics, és több száz fős hidegtál esetén tudunk biztosítani.
7. Miniszendvics és az innováció
Ételeinket a legjobb minőségű alapanyagokból készítjük. Az egészséges táplálkozás érdekében kínálatunk között megtalálja a teljes kiőrlésű gabonából készült pékárus szendvicseket is, vitamindús zöldségeket használunk, rengeteg modern alapanyaggal dolgozunk. Egyetlen termékünk sem tartalmaz mesterséges színezéket, hozzáadott tartósítószert. Pálmaolajat még a sütés alkalmával sem használunk. Lépést tartunk a modern gasztronómia követelményével, de a hagyományos ételekről sem feledkezünk meg. Új termékeket vezetünk be, nagy figyelmet fordítunk a folyamatos szakmai fejlődésre.
Szendvics méretek
ERRE NINCS SZÜKSÉGED?
Kérésre rendezvényedre ingyenesen biztosítunk allergén jelölő kis táblát, amit az ételek mellé tudsz kitenni az asztalra, tájékoztatásul vendégeid számára.
Töltsd le INGYENESEN a Miniszendvics® Viber matrica csomagot a QR kód beolvasásával.
Közvetlen üzenetet itt írhatsz nekünk, hamarosan válaszolunk.
Miniszendvics® - B U D A P E S T
Telefonszám: +36 70 300 7244 Weboldal: www.miniszendvics.hu
E-mail: info@miniszendvics.hu Instagram: #miniszendvics.hu
Facebook: https://www.facebook.com/miniszendvics.hu/
Pinterest: https://hu.pinterest.com/miniszendvics/
Weboldal frissítve: 2024 február
Hivatali adatok:
Engedélyt kiadó hivatal: Budapest Főváros III. kerület, Óbuda-Békásmegyeri Polgármesteri Hivatal Igazgatási Főosztály
PMKH Gödöllői Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály 1135 Bp., Lehel út 43-47
BFKH Műszaki, Engedéléyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály (1052 Bp., Városház u.7.)
Hazard Analysis Critical Control Point - HACCP Creat 2002 Kft
Békéltető testület elérhetősége: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. bekelteto.testulet@bkik.hu Telefon: 06 (1) 488 21 31
Kiszolgáló azonosító CH - 170.3.036.124-0, székhely Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland
Weboldal üzemeltető: Eventmax Rendezvény- Róka Adrienne 2481 Velence, Panoráma út 2. 52976481, 69294882-1-41
Partner hidegkonyha üzemeltető: Rosso Corso Korlátolt Felelősségű Társaság 1036 Bp., Bécsi út 67. 24841928-2-41, 01-09185324
ÁSZF, Adatvédelmi szabályzat, Cookie szabályzat a menüpont alatt található.
Webdesign & Management by FoxGrafika.hu